Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
Társasházkezelők-Budapest képes leírás - Társasházkezelők.tlap.hu
részletek »

Társasházkezelők-Budapest - Társasházkezelők.tlap.hu

Képes leírás

Itt vagy: tarsashazkezelok.tlap.hu » Társasházkezelők-Budapest
Keresés
Találatok száma - 24 db
Adria-Kontakt Kft

Adria-Kontakt Kft

Társasházkezelési elveink: Gondosság-Személyesség-Kapcs olatok A társasházkezelés mindig a tulajdonosi szempontok és a társasházi közösség igényeit maximálisan figyelembe véve történik. A közgyűlés határozatait a Határozatok Könyvében rögzítjük és azokat pontosan 'jó gazda' módjára végrehajtjuk és hajtatjuk! Szakszerűség-Szakértelem A társasházkezelői oklevél megalapozza, a gyakorlat biztosítja munkánk szakszerűségét. Pontosság-Könyvelés A pontos könyvelést rendkívül fontosnak tartjuk a társasház működtetéséhez. Profi könyvelővel dolgoztatunk, aki folyamatosan naprakész kimutatásokkal szolgál a lakók befizetéseiről, a kiadásokról és a társasház egyenlegéről. Biztonság-Biztosítás S zorgalmazzuk, hogy a társasház teljes körű biztosítást kössön, hiszen ez a gondolkodás nagyfokú biztonságot nyújt a tulajdonosi közösség egészének. Pénzügyi stabilitás Javasoljuk, hogy a társasház befizetéseinek egy részét Megtakarítási számlán tartsa, más részét a majdani felújításokhoz Lakás takarékpénztári számlára utalja (amelyhez évente 30% állami támogatást is kap). Amennyiben felkeltettük érdeklődését, úgy az említett elérhetőségeken szívesen válaszolunk kérdéseikre, továbbá elkötelezettség nélkül várjuk Önt vagy tulajdonostársait egy személyes megbeszélésre vagy örömmel részt veszünk akár a társasház közgyűlésén is.

Azurio Home

Azurio Home

Az Azurio Home Kft. egy teljes egészében magyar tulajdonú vállalkozás. A tulajdonosok a szektorban eltöltött több mint tíz év alatt szerzett tapasztalattal hozták létre a vállalkozást, a megfigyelt piaci hiányosságokra építve alakította ki a vállalkozás értékrendszerét, filozófiáját. Fontosnak tartjuk, hogy a Társasházak műszaki állapota mellett, az esztétikai állapota is megfelelő, javuló legyen, ezzel növelve az ingatlanok értékét. Munkánk során igyekszünk napi kapcsolatot kialakítani a tulajdonosokkal és a Számvizsgáló Bizottsági tagokkal, annak érdekében, hogy a Társasház kezelése során mind teljesebben megismerhessük, és figyelembe vehessük a közösség igényeit. Az átlátható gazdálkodásra nagy hangsúlyt helyezünk. A közös információkat a lakók számára elérhetővé tesszük, a behajtásokat gyors és hatékonyan kezeljük.

Bala Házak

Bala Házak

Balatoni Zoltán egyéni vállalkozó és a Balaházak Kft tulajdonosa vagyok, Kőbányán élek családommal egy régi építésű kisebb társasházban. Mikor 10 évvel ezelőtt mostani lakásunkban költöztünk felvetődött bennem annak a gondolata, mik azok a nehézségek, problémák, amelyek a környezetemben lévő társasházak életét megkeserítik, és mik lehetnének azok a szolgáltatások, amelyekkel én, mint közös képviselő, valami új szemléletet tudnék megvalósítani. Elvégeztem a tevékenységem megkezdéséhez szükséges ingatlankezelői szakképesítést és kezdetben csak saját házunkban, majd más társasházakban látom el a közös képviselői feladatokat. Fontosnak tartom, hogy munkám során ne essek abban a hibába, hogy ún. tömegkezelést folytassak, igyekszem mindig személyes kapcsolatot kialakítani az egyes ingatlanok tulajdonosaival. Leginkább személyes találkozások alkalmával tud az valóban kiderülni, hogy mik azok a problémák, amik leginkább megoldásra várnak az egyes lakóközösségeknél, az évi egy közgyűlés ennek kiderítésére nem elég. Az egyik legnagyobb kihívás sok esetben annak megértetése, hogy egy adott lakóközösségben az egyéneknek sokszor a saját érdekeit félre téve kell, egy a közösséget érintő problémát, feladatot megoldani. Hát, nem könnyű..... Munkámat maximálisan a Társasházi törvény paragrafusait szem előtt tartva végzem, és az alábbi szolgáltatásokat tudom nyújtani.

Defigo Társasházkezelés

Defigo Társasházkezelés

Cégünk fő profilja az ingatlankezelés, melyben vállaljuk Társasházak és Lakásszövetkezetek kezelését, de emellett számos olyan szolgáltatással is foglalkozik, amely az üzemeltetéssel szorosan összefügg (lásd tevékenységek menüpont alatt). Több éves szakmai és gyakorlati tapasztalat alapján úgy érezzük, hogy az ingatlankezelést és a közös képviseletet megfelelő hozzáértéssel és odafigyeléssel hatékonyan tudjuk végezni. Ma a legnagyobb érték egy ingatlan, és ha a kezelésével kapcsolatosan bizalmat szavaznak nekünk, biztosíthatjuk Önöket, hogy munkánk során a legnagyobb szakértelemmel és gondossággal fogunk eljárni. Minden ingatlan más kezelési módot igényel mind korából, mind állagából adódóan, illetve egyéb tulajdonságai alapján, melyet minden esetben igyekszünk figyelembe venni. Tapasztalataink szerint a legnagyobb problémát minden ház életében a közös költség hátralékot felhalmozó Tulajdonosok jelentik, melyre jogi segítséggel többféle megoldást dolgoztunk ki, és ezzel a kintlévőséget rövid idő alatt jelentősen redukálni tudjuk. Biztosítunk a tulajdonosoknak részletfizetést és segítséget nyújtunk a szociális háló kereteiben nyújtott lehetőségek kihasználására. Az általunk kezelt házakban a költségvetést az átvétel után optimalizáljuk, így az esetek jelentős részében megtakarítás érhető el (közművek, energiadíjak, ill. egyéb szerződések felülvizsgálata).

Egyedi Sándor-Társasházkezelő

Egyedi Sándor-Társasházkezelő

Szeretne Ön igényes társasházkezelést? Amennyiben a fenti kérdésre a válasza igen, akkor Ön a legjobb helyen jár! A tapasztalatokból kiindulva, sajnos bőven akadnak problémák a társasházkezelés területén. Természetesen sok olyan közös képviselő, illetve társasházkezelő cég is létezik, akik jól végzik a munkájukat, azonban az ott lakók általában nem is gondolkodnak a leváltásukban. És nem is nézelődnek az interneten, közös képviselők weboldalait kutatva. Mégis, hogyan látom el én egy társasház közös képviseletét? A jogi formát tekintve, a rám bízott társasház közös képviseletét a tulajdonosi közösség igényeinek maximális figyelembe vétele mellett látom el, mint egyéni vállalkozó. A gazdaságos üzemeltetés érdekében teljes körűen biztosítom az épület osztatlan közös tulajdonával kapcsolatos pénzügyi, műszaki és jogi teendők szervezését, ellátását. A közös költség be nem fizetéséből adódó hátralékokkal és az egyéb jogos kinnlevőségekkel is kiemelten foglalkozom, szükség esetén nem riadok vissza a jogi úton történő behajtástól sem. Folyamatosan figyelemmel kisérem a társasház gazdasági működését és műszaki állapotát. Az elvégzendő könyvelői, szakipari és egyéb munkákat (pl.: takarítás) megbízható vállalkozókkal végeztetem el. Az elvállalt és az elvégzett munkákért felelősséget és természetesen garanciát vállalunk a mindenkori hatályos jogszabályoknak megfelelően.

Hirdetés
Ferox Bt

Ferox Bt

A Ferox (latin) szó jelentése: erős, határozott, merész. Ez egyaránt igaz az irányítást kézben tartó családra és a vállalkozást eredményesen üzemeltető csapatra. A Ferox Bt azon túlmenően, hogy a tulajdonosi kört érintően egy háromgenerációs családi vállalkozás, családias abból a szempontból is, hogy szinte valamennyi dolgozója az alapítás óta munkatársunk. Így amellett, hogy az elmúlt évek során egyenként is nagy tapasztalatot szereztek a társasházkezelés különféle területein, a közösségi szellem egy alapvetően meghatározó tényezővé vált az egymás közötti kapcsolatainkban is.Minden törvényességi feltételével rendelkezik cégünk társasház kezelési (közös képviseleti) tevékenység ellátásához. A Ferox Bt. Nem áll felszámolás vagy csődeljárás alatt, köztartozása nincs, a cég vezetése rendelkezik erkölcsi bizonyítvánnyal, nem áll foglalkozástól eltiltás alatt, telephely szerinti önkormányzatnál regisztrált társasház kezelő. Cégünk rendelkezik tevékenységével kapcsolatos szakmai felelősség biztosítással is, mely lényege, hogy tevékenységünk következtében esetlegesen keletkező káreseménykor a biztosító a kárt megtéríti. Jelenleg 109 Társasház képviseletét látjuk el 4500 albetét vonatkozásában. Ezen házak döntően Pest és Buda Duna melletti és központi kerületeiben helyezkednek el: V., VI., VII., VIII., IX., X., XIII., XIX., valamint XI., II. és XII. kerületekben.

Gazdaságos társasház

Gazdaságos társasház

Hívjon most a 0670 594-12-42 telefonon vagy küldjön levelet az e-mail címünkre, hogy ajánlatot tudjunk adni Önnek! Célunk a társasház tulajdonosaival közösen gazdaságossá tenni a társasházak üzemeltetését, az épületek felújításával, korszerűsítésével az energiaköltségeket 20%-ra csökkenteni. Az ingatlanok értékét, komfortfokozatát és komfort érzetét emelni. A Gazdaságos Társasház a dinamikusan fejlődő Társasházak motorja.

Hema-Home Kft

Hema-Home Kft

A Hema-Home Kft a szerződött partnereinek segítségével a társasházak költségeit átlagosan 5-10% közötti mértékben tudja csökkenteni. Számunkra elfogadhatatlan, hogy egy alvállalkozótól visszatérítést fogadjunk el. Minden közös képviselőt kereső Társasház számára a legfontosabb kérdések közé tartozik, hogy miért milyen szempontok szerint válasszák ki a számukra megfelelő Társasházkezelő vállalkozást vagy közös képviselőt. Ezeket a kérdéseket próbáltuk meg itt összefoglalni Önnek, hogy mivel vagyunk jobbak mint az azonos feladatokat ellátó vállalkozások.

ISO 50001 tanúsítvány lakóházaknak

ISO 50001 tanúsítvány lakóházaknak

A piaci versenyben előnyt élveznek azok, akik a cég hatékonyságát növelő, fejlett vállalatirányítási rendszert építenek ki. Egy ISO tanúsítvány megszerzése kiváló módja annak, hogy kézben tartja cége ügyeit, illetve bizalmat keltsen üzleti partnereiben. Az átfogó ISO 9001 szabvány minden cég számára tartogat praktikus megoldásokat. Egyes szabványokban, mint amilyen az információbiztonságot célzó ISO 27001, speciális területekre talál működő metódusokat. Végigvezetjük a tanúsítás folyamatán. Kérdés esetén hívjon

Hirdetés
KLS-Team Kft

KLS-Team Kft

HA ÖN úgy érzi, hogy a társasházának nincs gazdája, elégedetlen a közös képviselővel vagy kosz van a társasházban, keressen minket bizalommal, kötelezettségek nélkül. Újpesten, Angyalföldön, de akár bármely budapesti kerületben közös képviselet, társasház kezelés! Mit is jelent ez számunkra? Azt jelenti, hogy felismertük a társasházi ingatlan tulajdonosok azon igényét, hogy házuknak ne csak legyen egy közös képviselője, mert a törvény ezt írja elő, hanem legyen egy társasházkezelője, akire rábízhatják ingatlanjuk pénzügyeit, műszaki karbantartását, tisztán tartását, felújítását, egyszóval a közös tulajdon gondjait, hogy ők maguk nyugodtan élvezhessék a saját tulajdonuk nyújtotta kényelmet. Mindezért, célunkká tűztük ki, hogy igazán minőségi munkát végzünk a hatályban levő Törvények, rendeletek, szabályok betartásával és a Tulajdonosok igényeinek figyelembe vételével. Fontos számunkra, hogy a minket megválasztó tulajdonosi közösség bizalmára rászolgáljunk.

Lakás Center Bt

Lakás Center Bt

Cégtörténet Vállalkozásunk 19 éve működik, 1996-ban jött létre, hosszú évekig ingatlanközvetítéssel és értékbecsléssel foglalkoztunk. Az ingatlanos szakma során tapasztalt és tanult széles körű műszaki és jogi ismereteinket felhasználva 2010 óta tevékenységünk teljes körű társasházkezeléssel bővült. Szakmai háttér Megfelelő képzettségünknek, szakmai múltunknak, korrekt és megbízható munkánknak köszönhetően kitűnő referenciákkal és elégedett ügyfélkörrel rendelkezünk. Fontos számunkra a folyamatos szakmai fejlődés, a munkánkkal kapcsolatos törvények és jogszabályok naprakész ismerete. Jogi háttérrel rendelkezünk. Kizárólag olyan kivitelező szakemberekkel dolgoztatunk, akik számlaképesen, a szakmai előírások betartásával, I. osztályú minőségben végzik munkájukat. Munkánkban lelkiismeretesek vagyunk, szlogenünk a tisztesség és a becsületesség. Célunk a megbízóinkkal történő hosszú távú együttműködés - szakmai tapasztalatunk hozzájárulásával és a folyamatosan változó körülmények és igények figyelembevételével személyre szabott, professzionális megoldások kidolgozása és kivitelezése. Mindehhez kiemelten fontosnak tartjuk az ügyfelekkel történő hatékony és pozitív kommunikáció kialakítását és fenntartását.

LHT Társasházak Kft

LHT Társasházak Kft

Köszöntjük Önt az LHT Társasházak Kft. honlapján! Az LHT Kft. egy 2009-ben alakult, társasházkezeléssel foglalkozó családi vállalkozás. Teljes körű szolgáltatást tudunk nyújtani megbízóink részére, ugyanis a vállalkozás alapítói műszaki, társasházkezelői és gazdasági végzettséggel rendelkeznek. Az évek során sikerült egy szakképzett, rugalmas, nagy tapasztalatokkal rendelkező vállalkozói hátteret is kialakítanunk. Tevékenységünket Budapest déli kerületeiben és a hozzá kapcsolódó agglomerációban végezzük. Irodánk Csepel központjában, a Kossuth Lajos utca és a Karácsony Sándor utca találkozásánál található, ahol ügyfélfogadási időben várjuk ügyfeleinket. A közös képviseletet a 2003. évi CXXXIII. Társasházi Törvénynek megfelelően végezzük. Mivel cégünk üzletszerűen foglalkozik társasházkezeléssel, ezért a jogszabályoknak megfelelően a helyi Önkormányzatnál regisztráltak vagyunk (4/2010.). Vállalkozásunk 10 millió Ft-os szakmai felelősségbiztosítással rendelkezik. A közös képviselet átvételekor pontos és részletes felmérést készítünk a Társasház pénzügyi és műszaki helyzetéről. Dokumentáljuk a ház jelenlegi gépészeti, épületszerkezeti és gazdasági állapotát valamint tervet készítünk a számvizsgálók bevonásával a jövőre vonatkozóan. A társasházak számára teljes körű műszaki, pénzügyi, jogi hátteret biztosítunk, melyről bővebben a Cégprofil menüpont alatt olvashat.

Maior Domus Kft

Maior Domus Kft

alambos Imre vagyok, a Maior Domus Kft. 100%-os tulajdonosa, és ügyvezetője. 1992-ben lettem egyéni vállalkozó, 1993. szeptemberében kaptam az első társasházi képviseletre vonatkozó megbízást, amely folyamatosan bővülve jelenleg 52 társasházat, illetve lakásszövetkezetet jelent. A Kft.-t 2003. decemberében alapítottuk, és 2011 óta egyszemélyes cég, mely az egyéni vállalkozás megbízásait viszi tovább. A külső megbízáson alapuló könyvelés 2004-ben indított tevékenység. 2010. szeptemberében a III. Kerületi Polgármesteri Hivatal által regisztrált ingatlan- illetve társasházkezelővé vált cégünk. Az érvényes regisztrációt, valamint a regisztrációhoz kapcsolódó egyéb dokumentumokat a 'Társasházkezelés' menüpontban tölthetik le. Alkalmazottaim (jelenleg 7 fő) a munkakörükhöz szükséges megfelelő végzettséggel rendelkeznek. Remélem sikerült érdeklődését felkelteni, és mielőbb üzleti partnereink között üdvözölhetjük. Várjuk érdeklődését az elérhetőségeink bármely formájában. Galambos Imre ügyvezető

Megahome - Társasházkezelés

Megahome - Társasházkezelés

Megahome Társasházkezelés - Budapest egész területén, költségtakarékosan, innovatív szemlélettel, társasház üzemeltetés - karbantartás - felújítás, közös képviselet. Nem csak kompromisszumokkal telve lakni kell egy társasházban, hanem fejleszteni, javítani az életminőségen, a közösségen, továbbá profitálni a társasház egyéni adottságaiból. A feladatunk az, hogy segítsünk fejlődő nyugodt légkört biztosítani a tulajdonosoknak, társasházat kezelünk, értéket növelünk, közös erővel, egymásért dolgozva. Meghallgatjuk a tulajdonosokat, kíváncsiak vagyunk az elképzelésükre, véleményünkre. Majd az igényekre a megfelelő megoldással válaszolva megoldani a problémákat. Pontosan tudjuk, hogy a tulajdonosok számára fontosak a költségek alacsonyan tartása emiatt fontos az innovatív hozzáállás, az alternatív bevételei források felkutatása, kiaknázása. Mely bevételekből mindenki profitál, korszerűsíthető a társasház. Átláthatóan és összehasonlíthatóan kezeljük a pénzügyeket, tervszerűen szabályozzuk a működést és a fejlesztéseket, jövőképet alkotunk. Társasházkezelés Budapesten teljeskörűen. Megahome Társasházkezelés.

Megbízható közös képviselet Budapesten - Kvarner Kft.

Megbízható közös képviselet Budapesten - Kvarner Kft.

13 érv mellettünk Több mint 10 éves tapasztalat a házkezelés, üzemeltetés területén. A referenciáink között található társasházakkal már hosszú évek óta együtt dolgozunk, a legrégebbi házunkat 1991 óta kezeljük, ők ennyi idő után is bíznak bennünk. Nagyon jó infrastruktúrával rendelkezünk: modern, újonnan kialakított és technikailag jól felszerelt irodánkban 4 munkatársunk dolgozik a társasházak zökkenőmentes működésért. Nálunk a házakhoz tartozó különböző hivatalos dokumentációk iktatva és rendszerezve vannak több évre visszamenőleg, minden egyes papírlap a helyén van, és kérésre azonnal elővehető. Ezeket saját irattárunkban rendszerezzük és őrizzük. Nagy tapasztalatunk van újonnan alakult társasházak kezelésében, ami sokkal nagyobb szakértelmet és tapasztalatot kíván, mint egy jól bejáratot, régi társasház tovább működtetése. 24 órás mobil-elérhetőség rendelkezünk a sürgős hibák elhárítása, kijavítása érdekében! Mi azonnal intézkedünk, és éjjel-nappal elérhetőek vagyunk! Internetes oldalunkon, új Ügyfélkapu szolgáltatásunk keretében 0-24 óráig ügyfeleink lekérdezhetik közös költség egyenlegüket, így naprakész és megbízható információt kaphatnak.

Nikép Ingatlankezelő Bt

Nikép Ingatlankezelő Bt

Cégünk 1999. óta lát el társasházkezelés tevékenységet Budapest egész területén, elsősorban Zuglóban, és Kőbányán. Indulásunk óta fontos szerepet kapott az ügyfélközpontú szolgáltatás, melynek keretében mindkét frekventált kerületben van irodánk, ahol személyesen kereshetnek fel minket kérdéseikkel, észrevételeikkel. Az elmúlt 15 év komoly változásokat hozott a szakmában. Azon túl, hogy rengeteg új kezelő jelent meg a piacon, a társasházkezelés ára, egyben színvonala, és a szolgáltatók megbízhatósága is meredeken zuhant. A sok társasházkezelő cég ellenére kevés olyan szolgáltató van, aki valóban megfelelő tudással, tapasztalattal, gyakorlattal rendelkezik. Felkészült minden lehetőségre, és problémára, figyelemmel követi a jogszabályi változásokat, pályázatokat, lehetőségeket. Az egyre szélesebb körű szolgáltatás egyre kevésbé megvalósítható piacképes tudás és gyakorlat nélkül.

Otthon Csillagai Kft

Otthon Csillagai Kft

Hogyan dolgozunk? Budapest bármely kerületében és a főváros vonzáskörzetében vállaljuk társasházak és lakóparkok teljes körű képviseletét. Cégünk munkatársai a - törvénynek megfelelően - társasházkezelő, ingatlanközvetítő-értékbecslő szakvizsgával rendelkeznek. Kiemelkedő ügyvédi hátterünk van, saját szakemberekkel dolgoztatunk, műszaki szakértőink vannak. Rendkívüli hibaelhárítás hétvégén és éjszaka is. Könyvelésünk átlátható, naprakész. Kiemelt figyelmet fordítunk a hátralékkezelésre, illetve a társasházakban található önkormányzati lakásokra, azok elszámolására. Állandó kapcsolatot tartunk fenn a társasházainkat érintő kerületek lakásügyi osztályaival. Munkatársaink továbbképzésekre járnak, folyamatosan figyelik az új jogszabályi rendelkezéseket, pályázatokat. Célunk az, hogy gazdaságilag jól működő társasházakat teremtésünk elégedett lakóközösséggel! Igyekszünk a legjobb szolgáltatást nyújtani a lehető legjobb áron!

Tuti menü